pondelok 14. októbra 2013

NOVÁ ÉRA

SOM TU! Opäť!!!! :D
Takže ako prvé by som rád oznámil, že som skončil s rýmovanou tvorbou a tak isto som na dobu neurčitú prestal s prekladom tituliek na japonské anime.
Avšak nová éra sa bude týkať hlavne poézie, ktorú budem odteraz písať voľným veršom a tak isto vás budem informovať aj o rôznych video veciach, ktoré chystám. Po väčšine budem uverejnovať live videa z koncertov a možno sa niekedy nájde čas aj na niečo iné.
ZMENY na WEBE.
Keďže som ukončil spoluprácu s Shirai.cz, tak som musel zmazať všetky básne v PNG(obrázkovej) forme z webu, avšak všetky veci v STAREJ ÉRE si môžete stiahnúťz uložta tu: http://kratzov-svet.blogspot.sk/2013/01/basne-ktore-som-napisal.html
ODKAZY na BASNE z noviniek su nedostupné, ale po rozkliknutí "všetky piesne/básne" nájdete odkaz na stiahnutie.
Nové básne budú v png a budú priamo ponúknuté na stiahnutie, takže stráta kvality obrázku nehrozí.
Čo sa týka mňa ako osoby, tak mám 18 rokov, čaká ma maturita. Keďže som gymplák tak mám v pláne ísť na vysokú školu, konkrétne dokumentaristiku. Takže si chystám materiál.
Na primačky točím krátky 8 minútový dokument s názvom SLOVENSKÉ SRDCE HUDBY, o vývoji vás budem informovať. Tak isto som nový člen breznianskeho filmového klubu kde budem uvádzať filmy/dokumenty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára